Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 29 Feb 2024 15:51:48 +0200

Tere!

Lääneranna Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/02140 
aadressile Pärnu maakond, Lääneranna vald, Lihula linn, Pärnu mnt 8a// 
Tallinna mnt 85// Uus-Pärnu mnt 1// 1b// Valuste tee 2b// Valuste küla, 60 
Pärnu-Lihula tee// 60 Pärnu-Lihula tee L1// Adra// Juure (Lihula alajaama 
330 kV õhuliini sisestus) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26903689>  (menetlus nr: 
418375), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääneranna Vallavalitsus) või menetleja (JAAK KANNISTE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister